Polityka Prywatności RODO

RODO

POLITYKA PRYWATNOŚCI HOTELU NOWY DWÓR W ŚWILCZY
Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

I. Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem
Danych Osobowych jest – HOTEL I RESTAURACJA NOWY DWÓR JOLANTA PODGÓRSKA MIGUT z siedzibą w 36-072 ŚWILCZA 146, adres e-mail: recepcja@hotelnowydwor.pl.

II. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

III. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej, usługi SPA, usługi gastronomicznej, usługi marketingowej.

IV. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu lub zakupu innej usługi świadczonej przez Hotel NOWY DWÓR w Świlczy.

IV. Dane zbieramy podczas : – korzystania z naszej strony internetowej, -procesu rezerwacji przez stronę internetową, – procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, w trakcie meldowania gościa w hotelu, a także podczas sprzedaży świadczonych usług. Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, Travelist, Triverna, Expedia,itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.

V. Zbieramy następujące dane :
– Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez portal rezerwacyjny, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane : a) Imię i Nazwisko; b) Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto); c) Numer telefonu; d) Adres e-mail; e) Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo); f) Nr dokumentu tożsamości. . Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS).
– Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje ( adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego)
– Podczas zakupu usług świadczonych przez Hotel Nowy Dwór w Świlczy (organizacja wydarzenia (jako firma lub prywatnie),  rezerwacja dokonana w SPA, zakup Vochera, zakup karnetu, etc.) zbierane są następujące dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, numer dowodu osobistego, adres zamieszkania, nazwa i adres firmy, numer NIP

VI. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
1. Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
2. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania: tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
3. Obsługi pobytu Klienta w hotelu: monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.) ¬ zarządzanie dostępem do pokoi, ¬ wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu ¬ w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).
4. Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie: przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w ¬ celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta, lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów, ¬ dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi, ¬ informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu. ¬
5. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po: obsługa programu lojalnościowego, ¬ operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje  Klienta – w celu ¬ przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości, tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet ¬ zadowolenia, branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.
6. Poprawa usług hotelu, a w szczególności: obsługi skarg i zażaleń, ¬ oferowanie Klientowi korzyści z tytułu programu lojalnościowego.
7. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym: poprawy nawigacji, ¬ wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
8. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

VIII. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy w tym:
Google
Facebook
Refix
Grupa WW
Virtual S.C.
Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

IX. Hotel Nowy Dwór w Świlczy podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.

X.. Klientom hotelu Nowy Dwór  przysługuje  prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

XI. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

XII. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

XIII. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej recepcja@hotelnowydwor.pl

Rezerwuj pokoje Rezerwuj salę weselną Rezerwuj salę konferencyjną